Stress vrij 

training

Wil je meer energie en rust in je leven?

Dan is deze training voor jou.

 

Wanneer je gestrest  bent, ben je gefocust op het gevaar over iets wat je zou kunnen gebeuren. (Bijvoorbeeld: je bent gestrest over een leidinggevende die je werk mogelijk afkeuren).

Je reageert uit angst en vanuit angst worden meestal niet de beste beslissingen genomen.

 

Je gaat leren stress te voorkomen of er snel weer vanaf te komen. In deze training leer je rustig te zijn in stressvolle situaties. In de koude douche train je rustig te blijven zodat je het vol kan houden.

Tijdens de ademhalingsoefeningen train je rustig te zijn zonder te ademen. Bij een yoga oefeningen ga je leren de spanning los te laten door intentie en aandacht. In deze oefeningen train je stress vrij te zijn in een stress volle situatie. In de Wim Hof methode worden deze technieken ook gebruikt.

Mediteren op het strand

Kortom je leert rustig te zijn buiten je comfortzone. Je leert de situatie te accepteren zoals hij is, waardoor je energie overhoudt om optimaal met de nieuwe situatie om te gaan. 

Van deze training word je ook nog eens super fit. Je traint je zuurstof opname (soort hoogtetraining). Je traint de spieren rond je bloedvaten (bloedvaten worden soepeler) Je kan nu met minder zuurstof beter je voedingsstoffen bij je cellen krijgen. Je kan nu met dezelfde hartslag meer gedaan krijgen. We zullen de oefeningen rustig opbouwen zodat je net buiten je comfortzone zit. Het nemen van een koude douche zou je bijvoorbeeld ook kunnen starten door te beginnen met 30 seconden half warm/half koud water. 

Je leert te kijken welke input er gunstig is om rustig te blijven. Welke omgeving. Welke informatie heb je echt nodig? Wanneer is er tijd voor stilte en rust? Zodat het lichaam zich goed kan versterken en herstellen. Je zal gaan ervaren hoe het voor je lijf is om Stress vrij te zijn.

Training: We beginnen deze training met een kennismaking een workshop.

In deze eerste workshop worden de theorie en praktijk van de oefeningen doorgenomen. Je krijgt dagelijks/wekelijks oefeningen gedurende 28 dagen. De oefeningen nemen ongeveer 2x15 minuten per dag in. Tijdens de 28 dagen zijn we er voor jou om je bij te staan waar mogelijk.

Als je aan de koude zee toe bent kan je zaterdag ochtend met onze koude training aan zee meedoen. 

Investering voor een 28 daagse cursus: € 195,- .
Wil je meer informatie of heb je vragen, neem dan contact op met mij.

Privé training.

Investering 65€ voor een sessie van 1,5 uur inclusief een trainingsprogramma van week.

 

Referenties.

Karin

Door de  training heb ik meer rust gekregen en heb ik minder last van stress. Tevens heb ik veel meer energie gekregen en voel ik me vele malen beter zowel fysiek als psychisch.

Dennis

Ik merkte dat ik een scherpere focus kreeg en mijn lichaam en gedachten een betere conditie. Hierdoor kon ik mijn doelstellingen waar ik lang aan dacht ook bereiken!